Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 3. mai 2010

Skjørt i herlige sommerfarger!


Ja det er noen nydelige dager som er her i sør for tiden, og siden jeg sitter inne om dagene å skriver på bacheloroppgaven min så kan jeg desverre ikke være ute å nyte disse dagene. I stedet så syr jeg i sommerfarge:-) Dette skjørtet ble til da jeg rotet rundt på syromet etter stoffer som jeg hadde glemt, utrolig hva man finner. Nesten som Askeladden på tur er jeg når jeg roter der inne, og utbryter: Jeg fant! Jeg fant:-) Lykke:-) Dette skjørtet er i str 5 år ( ca) har ikke helt bestemt meg om Mariell skal få det eller om det er til salgs, får se i morgen når hun prøver det:-) Mønster er inspirert av Meedom, men andre mål. Smalere og kortere, pluss at det har ribb i livet. Stoffet tror jeg er fra Quilten på stoa i Arendal.

3 kommentarer:

  1. Stilig skjørt!
    Og hjertekjolen under er helt nydelig, nesten så jeg angrer litt på at jeg ikke valgte det stoffet, hi, hi!

    Kos deg med oppgaven:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint skjørt Sølvi! Lykke til videre på oppgaven - blir det sommerferie etterpå?

    SvarSlett
  3. Utrolig nydelig stoff! Skjørtet ble kjempe lekket:)

    SvarSlett