Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

onsdag 9. desember 2009

Sømbyste!


Jeg har hatt så fryktlig lyst på en sømbyste, og jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe meg en til jul fra mamma og pappa, men når jeg tok mine vitale mål, så stemte jo ingenting med meg i forhold til de som de selger på stoff og stil. Ellers så er det bare meg som ikke skjønte det helt, men ihvertfall kom jeg over hvordan man lager en selv!! Så det har vi altså da gjort, brukte da en rull med duct teip, en gammel t-skjorte av min manns, kraftig kleshenger og avispapir, og da er atså dette meg:-) Blir spennende å prøve den, skal få skaffet meg et stativ som den kan stå på. Hvis det er noen andre som har lyst til å lage seg en sømbyste så gå inn på http://www.burda.com/ og søk på duct tape( tror det var det jeg søkte på:-) Der er flere forskjellige måter å gjøre det på:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar