Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 28. desember 2009

Kjøpt meg ny symaskin:-))))

Fått en del penger til jul av mams og paps og min kjære mann, så idag har jeg kjøpt med ny symaskin:-))))))) Gjett om jeg er fornøyd:-) Har frem til nå sydd på en bernette 55, som er helt grei, men takler dårlig litt motstand og utfordring, dette er en maskin som ikke er beregnet på så mye bruk som jeg bruker. Og snart kommer det en Husquarna 870 Quilt!!!! Jippi! Som jeg gleder meg! Jeg har faktisk litt sommerfugler i magen bare jeg skriver om det her! Ha ha ha(som en liten unge på julaften idag jeg!:-))) Mulig jeg får den før Nyttårsaften, åh! Det håper jeg:-)))) Tenker jeg må ha en mnd opplæring på den nye maskinen, huff åssen skal det gå, skal jo snart begynne på bacheloren i sykepleie også;-)) Men klarer det:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar