Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 3. desember 2009

Tunika til meg selv...


Hadde så lyst til å lage en tunika til meg selv, Hvit polarfleece fra stoff og stil, og sølv jersey fra stoff og stil. Har skrevet i hjertet med symaskinen: It`s LOVE..... vet jammen ikke hvorfor, men følte bare at det MÅTTE stå der:-) Hetten ser veldig stor ut når den ligger slik, men den ser ikke slik ut på. Har sydd kanter med sølvtråd, og det gjør jeg aldri igjen, den var helt grusom å sy med, selv om den var berenget på symaskin.

2 kommentarer:

  1. heisann - denne ble jo kjempekul, Sølvi! Takk for boka forresten!

    SvarSlett
  2. kjempestilig! er så moro å inn på bloggen din for her skjer d noe nytt heile tida:)

    SvarSlett