Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 29. april 2010

Mønster på Heldress

Jeg har fått mange henvendelser på One piece dressen jeg har sydd, og mange lurer på om jeg har mønster. Siden jeg nå har en pause i bestillinger så håper jeg at jeg kan legge ut et mønster på hvordan sy en One Piece. Men jeg har lyst til å lufte interessen først å se om det er mange som ønsker dette:-) Så hvis du ønsker mønster/Syveiledning, SKRIK UT:-)))

8 kommentarer:

  1. Jaaaaaaaaaaa :) Skriker jeg høyt nok!!!! Takk for at du la ut mønster på pannebånd også :) Klem

    SvarSlett
  2. jeg vil veldig gjerne ha mønsteret =)

    SvarSlett
  3. eg he veldig lyst på mønster!!!=)

    SvarSlett
  4. Jaaaa, jeg vil ha mønster!

    SvarSlett
  5. Jaaa, det hadde vært flott :)

    *HobbyHjerte*

    SvarSlett
  6. Ja takk, hadde vært supert!
    RO-ja

    SvarSlett