Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 15. april 2010

Barnedåp til helgen:-)




Ja til helgen skal vi i dåp til lille Eivind som jeg ble tante til i januar. Barna trengte nye klær så da er det ikke annet å gjøre enn å ta frem saksen å klippe i vei. Klærne ble bonderomantiske og søte synes jeg og jeg har falt helt for denne stilen:-) Lille gutt fikk bukse med blå og hvite striper, skjerf og hjelm lue i samme stoff. "Bestefartrøyen" er privat. Så nå gjenstår bare nye sko så er antrekket komplett, og gleder meg til å kle han til lørdag, han kommer til å bli verdens skjønneste rampegutt:-))) jenta mi skal ha en hvit kjole med bomullsblonder(glemte å ta bilde av den.. Har sydd nye tights til henne i blå og hvite striper med et tilhørende pannebånd:-) Hun mangler også sko, så i morgen står det på gjøre listen:-)Alle stoffene er fra stoff og stil. Mønster fra meedom og gynther og egne mønster:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar