Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 22. november 2010

Build- a -bear klær











Disse bamsene er jo bare helt nydelige. Jenta mi har 2 stk av disse. Hun har selv vært med å laget denne kaninen selv. Dette gjøres på Kvaderat i Sandnes. Når slik en bamse blir "født" får man fødselsattest og div. Det finnes utrolig mange kule klær til disse bamsene, men det koster en del. Så ikveld har jeg sydd litt. Det ble en kjole/topp med hull til halen, bukse med hull til halen og et skjørt.. lurer på om jeg skal pakke det inn til jenta mi til jul? Er litt usikker på om det kommer til å bli brukt eller om jeg skal gi det til noen andre... hmm




Veldig greit å bruke stoff rester på i fast bomull feks..


Mønster: S&S

Stoff: S&S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar