Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 22. november 2010

Bursdagsgave til min niese:-)




Forrige helg ble min niese 7 år! Mammaen har lenge snakket om at hun har ønsket seg en kjole til henne som jeg har sydd, vi har liksom ikke helt klart å komme frem til farge, og hvordan den skulle se ut. Så da tok jeg saken i egne hender og laget en jeg selv synes var fin:-) Fargene jeg falt på var lilla med grå detaljer. Lilla fleece, men grå fleece hjerter. Hetten er foret med grå ribb og ribb på ermene.

På bilde ser jo kjolen helt skjev og fæl ut, men den så ikke slik ut på min niese. Jeg ønsker meg prøvedukke i et mykere materiale enn den jeg har, den jeg har er så veldig maskulin også;-)

Str er 8 år(ca)

Mønster: eget

Stoff: Stoff og stil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar