Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 8. november 2010

Gaver til svigermor:-)




Endelig har jeg fått surret meg til å sy gaver til svigermor... huff hun hadde bursdag i slutten av september. Planene har vært klare lenge, men har rett og slett ikke hatt tid.-( Hun ønsket seg ihvertfall ett nett til å ha lunsjen og termos i , med bilde av barna på. Så det ble det. En minishopper. Jeg gjorde en ny vri ang bilde, sydde på gjennomsiktig voksduk, med åpning og la inni et bilde av ungene.. hvorfor? fordi da kan hun velge selv hvilke bilde hun vil ha i, og hun kan bytte ut akuratt når hun føler for det:-) I tilegg sydde jeg en ulltunika til henne. Svigermor elsker å gå i ull, så jeg regnet med at dette var midt i blinken for henne. Og der traff jeg riktig:-) Hun ble kjempeglad, og hun hadde vist fått masse skryt på jobben idag. Mønster på vesken er fra S&S og stoff også derfra. Mønster på tunika er eget, og stoff og bånd tror jeg er fra S&S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar