Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

tirsdag 18. mai 2010

Bleiepose til Ingeborg:-)


Dette er bleieposen som jeg skal sende til Ingeborg, hun vant trøstepremie i min give away. Jeg så på bloggen hennes at hun hadde en liten sønn, så da tenkte jeg at det passet fint med en bleiepose. Synes selv disse er kjempepraktiske. Skal sy 2 til oss selv snart( må bare få tid!) da skal jeg ha en i bilen og en i vogna. I denne bleieposen er det fint plass til 2-3 bleier, 1 pakke våtservietter, 1 stellekrem og et stelleunderlag:-) Jeg har nemlig prøvd:-) Og mere trenger man ikke når man skal en liten tur ut med de små. Mønsteret fant jeg hos UnePune. Stoff fra Ikea.

1 kommentar:

  1. Åh hvor er du sød og betænksom. 1000 tak. Jeg glæder mig til at se den IRL!!!

    SvarSlett