Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

fredag 7. mai 2010

Raglankjole voksen


Endelig har jeg klart å tegne raglankjole til voksen, ble litt småjusteringer underveis, men ble fornøyd med resultatet:-) Jeg er veldig glad i vide tunikaer(så slipper man å holde inn magen hele dagen.... ha ha ha:-), med tights til. Så i et av de nye SY magasinet at de hadde mønster på tights der, så det blir vell noen av de også fremover. Kjolen er sydd i grå babycord fra S&S og mønstret korallfarget bomull fra S&S, og blonden nederst er fra svigermors sysaker( det har jeg forresten glem å si: svigermor hadde en opprydding i sysakene sine og da fikk jeg en masse stoffer, kanpper, glidlåser, blonder, og mye mye mere:-) Det er lykke det:-)) Har lånt en Gynter bok av henne 4-12år, og den brukte hun å sy klær til mannen min da han var liten gutt. Det synes jeg faktisk er ganske morsomt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar