Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

lørdag 1. mai 2010

Kjole med lommer og tights til Mariell




Da ble det noe til snuppa mi ikveld. Hun har lenge spurt om jeg ikke snart skal sy noe til henne, og hun synes at det var så stilig med lommer på "One piecen" til lillebror. Planen var egentlig å sy en One Piece til henne i disse stoffene ,men jeg hadde kjøpt for lite stoff, så da ble det en kjole til henne med lommer. Og jeg gleder meg til hun får den på seg, for da er de lommene fulle av "gullsteiner" på ett blunk! hun samler på alle stein hun synes er fine:-)) Herlig!:-)(ikke fullt så herlig når de kommer i vaskemaskinen!;-) Mønster fra AoH og tigtsen er mønster fra Meedom. Stoffene er fra S&S. Lurer på hvorfor bildene legger seg ned for tiden???? Grr... kjenner det irriterer en smule!

1 kommentar:

  1. Nydelig var de Sølvi :) Tusen tusen takk for mønster på onepiece, det var hyggelig gjort :)

    SvarSlett