Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 13. mai 2010

Må bite i det sure eplet....




ja faktisk må jeg det... for det er fortsatt surt og kaldt her i sør. Og det ser ikke ut som varmen har tenkt å komme nå i mai heller... Så da måtte lillemann har en god og varm jakke. Valget falt på de superkule limegrønne uglene til Stoff og stil og sort fleece. I tilegg laget jeg ribb av limegrønn jersey fra S&S. Jakken har spiss hette, og foret. Og selvfølgelig klarte jeg å klippe ut feil vei, så uglene står på hodet! (Typisk!) Men men så lenge mottakeren er min egen sønn, og jeg ikke kommer til å fortelle ham det, og at han er 15 mnd gammel og ikke skjønner det, så gadd jeg ikke å klippe ut nytt fòr:-)) Sydde også et matchende pannebånd til ham. Jakken er i str 86 og mønster er fra boken "Blødt Børnetøj", mønster på pannebånd er eget.

3 kommentarer:

  1. Hehe, den er kjempefin, og han bryr seg jo ikke om uglene er opp ned!! :-) To søsken i bhgn der jeg jobber går med "dine" pannebånd! Mamma'n hadde kjøpt dem på Hesnes! :-) Ha en fin helg og 17.mai, vi sees sikkert i toget! Klem

    SvarSlett
  2. Så fin. Blir jättesugen på att själv sy nåt liknande. Sydde en body i uggletyget idag. Älskar det!

    SvarSlett
  3. Mia: Nei, han kunne nok ikke brydd seg mindre:-)) For å si det sånn, så klarer jeg ikke å sy unna til salg av pannebånd ute på hesnes, de selger det som bare det der ute! Men det er jo bare kjekt:-)

    KroKKofin: Takk! Uglestoffet var fantastisk og sy i. Jeg ville gjerne ha kikket på bloggen din, men den går ikke an å gå inn på... ble nyskjerrig på boyen du hadde sydd:-)

    Ha en fin dag/kveld begge:-)

    Klem

    SvarSlett