Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

onsdag 12. mai 2010

2 singleter og en shorts til snuppa mi

Ingen tvil hvor jeg kjøper kleshengere:-P





De fine dagene vi har her i sør er kjempenydelige, men det er veldig kaldt enda. Synes at det snart skal bli litt varme i de strålene fra solen som skinner ned på oss, så vi kan få brukt litt sommertøy:-)) Synes dere jeg er utålmodig allerede nå i mai?? tihiii:-) Jeg trosser ihvertfall kulden og syr kun sommertøy! Ikveld ble det to singleter og en shorts til Mariell, Mønster på begge deler eget tegnet og stoffene er fra stoff og stil (begynner å bli en selvfølge at stoffet kommer derfra) Det offwite stoffet er det blomsterstruktur i(var ikke så lett å få det frem på bildet) og det gammelrosa er ribbjersey. Synes det ble en fin kombinasjon. Blir desverre ingen action-bilder, siden hun sover over hos en venninne ikveld! Tiden flyr! Men tipper hun storkoser seg, de skulle spise snop og lage smootie. Nam Nam:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar