Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

lørdag 8. mai 2010

Orden i snellene.....at last..


Endelig har jeg fått meg stativ til alle snellene mine... mannen skulle egentlig ha laget den(fikk i morsgave...) Men siden jeg ikke har sett noe til den så laget jeg en SELV. For det har jeg funnet ut etter noen år som gifte at skal man ha noe gjort: Gjør det selv! Så som sagt så gjort. Idag fant jeg frem en ganske stor limtreplate på loftet, stoff fra en gjenbruksbutikk, stiftepistol, og tekstiltrykk, spiker og hammer og da var jeg igang:-) Så da ble det dette som resultat, ble veldig fornøyd, men skulle ha utnyttet plassen bedre til de små snellene, for jeg fikk ikke plass til alle. Men må lage en til uansett for jeg har ikke plass til de 50 (ca hvis ikke flere) broderi snellene mine. Inpirasjon fra sykroken.net

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar