Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

tirsdag 18. mai 2010

Hjelmlue


Jeg får vist aldri nok av luer til lille Nichlasmannen! Det er jo bare såå gøy å sy:) Idag har jeg vært ute i hagen til langt på kveld så det ble ikke så lenge jeg hadde foran symaskinen, men noe ble det. Ole Brum stoffet er noe av det første stoffet jeg kjøpte da jeg begynte å få dilla på å sy, og er kjøpt på Knappestua. Turkis ribb, og snorer og det røde i "midtrabbaten" (!) er begge fra Stoff og stil. mønster er fra Gynther. Kan vell brukes av både gutt og jente??? Jeg synes den ble søt, og søtere blir den når den kommer på det vakre hodet til min skjønne og ekstemt rampete sønn!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar