Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

lørdag 23. januar 2010

Tunika med spiss hette.*solgt*







Tunika med spiss hettei fleece str 3år. Mønster fra Welinder. Har satt sammen litt forskjellige mønster fra denne boken. En liten lomme foran med en aplikert kanin på i dongri- stoff .Bilde1: Er en ny lykkelig eier av Maniastunika, Amalie 2 år:-) Og siste bilde er min datter som begynte å gråte noe veldig da denne tunikaen ble solgt, så mamma må sy en til i kveld, til henne:-)

1 kommentar:

  1. Hei,
    gøy at du bil være med i konkurransen min:)
    Og så masse fint du lager.

    Hvis du trenger hjelp til å linke kan jeg sende deg en mail og prøve å forklare deg det. Fant ikke mailadr din her, send den til meg om du vil ha hjelp:)

    SvarSlett