Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 3. januar 2010

Ny Maskin ankommet!


HUSQVARNA 870 QUILT!Jeg sier bare WOW!!! For en maskin! Ja her kan man jo nesten sy alt, og bruksanvisning var enkel å forstå, og en symaskin som var enkel å sette seg inn i selv om den er avansert. Bestilte den hos symaskiner.no. Her var det super service i tillegg:-) Jeg er storfornøyd, har ikke fått sydd på den veldig mye, men syingen kommer til å bli så mye enklere nå:-)

2 kommentarer:

  1. sinnsyk.... for en maskin!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. ja! Var det rart mannen ikke ville rikke seg om lørdag?? ha ha, men det er jo knall gøy når ting blir litt enklere, prøvde å sy knapp hull på en stoff bit, og det var jo en lek i forhold til den gamle maskinen min, her gjøres det i 1 operasjon, i forhold til 4 som jeg er vant til, og da har det blitt til at jeg ikke har giddet å gjøre det.

    SvarSlett