Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 3. januar 2010

Heavy Tunika







Da ble det en tunika, m lang arm til meg selv, mønster er eget. Prøvde for første gang å sy med synlig overlock, men sømmen ble ikke 100%, kommer noen ekstra "lokker" på baksiden av overlocksømmen, og nå har jeg prøvd alt som står i bruksanvisningen for hva som kan være feil, men hjalp lite:-( Og så lenge maskinen min kutter stoffet, var jeg redd for å gå over for mange ganger for da kunne den blitt for liten.... Synes den ble litt heavy i utrykket, men tror den blir kul som "hverdagstunika" som jeg kan bruke på skolen..... huff jeg begynner på skolen til torsdag jeg, slutt på mammadagene, men snart er jeg SY-SYKEPLEIER:-)) Skal bli deilig med jobb og litt ekstra penger i potten!:-))))Har forresten brukt den nye maskinen til kanten nederst på tunikaen, hjerter:-)

4 kommentarer:

  1. Wow..denne måtte jeg bare kommentere. Denne var knall fin :)) Kjempetøft med sømmene og fargevalg. Stilig!!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Sydilla:-) Skal inn å se på bloggen din også når jeg har fått lagt minstemann til å sove:-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin Sølvi ! Nå blir du kuleste sykepleier i kullet!

    SvarSlett