Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

tirsdag 19. januar 2010

Blir nok litt stille fremover...

Hei! Det blir kansje litt stille fremover her, har en del bestillinger som jeg holder på å gjøre ferdig. I tilegg så holder jeg på å sy en del barnetøy som jeg kommer til å legge ut for salg. For hjemme hos meg flyter det over med stoffer nå, har måtte sette opp 3 sekker på loftet frem til jeg har fått ned litt på beholdningen på syrommet. Barneklærne jeg holder på å sy er en blanding av redesign og nye stoffer. Stoffer av redesign er selvfølgelig vasket(med Neutral). Så det er på ingen måte noen sytørke her, langt derifra, men følte at når jeg først skulle legge ut barneklær til salgs ville jeg ha litt å velge i, slik at jeg legger alt ut på en gang. Men varer som jeg har bestilling på kommer jeg til å legge ut etterhvert:-)

1 kommentar: