Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

fredag 1. januar 2010

Innflyttningsgave


Feiret nyttår igår hos gode venner, og vi var mange barn i alderen 2 mnd til 5 år og 8 voksne. Dette venneparet vi var hos flyttet inn i nytt hus for ca 14 dager siden, så vi hadde ikke sett huset, viste ikke hvilken stil de hadde , så da ble det en gavepose med vintagetrykk, sort blonde fra blå tråd, og stoff var noe jeg hadde hjemme. Oppi posen var der masse godteri, spesielt melkesjokolade(noe jeg vet de har en svakhet for:-) Og hver sin lue til til jenta og gutten deres. Og mamman i huset bestilte ull kjole av meg, så i morgen bærer det avgårde for å kjøpe ull og stoff:-) Kjempekoselig med bestillinger, og at andre liker det jeg lager:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar