Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 21. januar 2010

Oi!

Ser at telleren min har sust forbi både 1000 og 2000 besøkende, så da når den nærmer jeg 3000 skal det være konkuranse her:-=), så nå må jeg gruble litt over hva det skal være:-) Noen som har forslag mottas det med takk:-) Tenk at det har vært så mange på bloggen min siden jeg åpnet her i oktober, Så GøY!! Og så glad for alle kommentarene jeg får, både her og på mailen min. For tiden er det litt stridt i heimen, med to syke barn og jeg som ikke kan ta fri fra jobb. Så mannen smetter avgårde på jobb når jeg kommer hjem. Så neste uke håper jeg på at jeg har tid til å blogge litt igjen, holder på med bestillinger, men har rett og slett ikke hatt tid til å legge ut bilder. Men det kommer:-))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar