Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 16. januar 2011

Vet du hva dette er?

Det vet jeg :-)) Det er en hest...hi hi hi en skikkelig lesehest... Men denne hesten liker best å titte over kanten på boken....fordi den er nemmelig .............. et..........
.................. BOKMERKE!! Var det ikke stilig?? Synes det var knalltøft! Det har jeg brodert idag med GOD hjelp fra Litefrø, så fantastisk gøy å gjøre i mellom alle bestillingen jeg har nå(som ikke er blogget enda:-( Jeg har mange flere motiver å velge i mellom, og mye annet gøy som kan broderes. Hele bokmerket er laget på broderimaskinen min(ingen bruk av vanlig maskin)... Jeg kommer til å lage masse mere gøy på broderimaskinen...nevnte jeg at jeg har byttet ut min 200E med en 350e ? Knall kjekt er det uansett:-)


Broderiene har jeg kjøpt hos www.smartneedle.com

4 kommentarer:

  1. Se der ja!!! Det ble jo knall fint!!!

    SvarSlett
  2. Åhhhh, så kult :) Sånn maskin vil jeg også ha :) Blir så misunnelig.. Gleder meg til å se hva mer du lager. Ha en flott uke :)
    Klem

    SvarSlett