Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 23. desember 2010

God Jul og godt nytt år


Vil ønske alle som leser bloggen min en god jul og et godt nytt år. Idag er det lille julaften, vi har vært å handlet siste julegavene... og nå sitter vi i sofaen å koser oss med kakemenn, storesnuppa og jeg. Ikveld skal treet pyntes, og levering av julegaver står på tapetet. I morgen tidlig reiser jeg på jobb kl 07, og er ferdig i 15-tiden. Så mannen min er kjempeheldig å kan kose seg med gullungene våres i morgen på selveste julaften. Men når kvelden kommer skal jeg nyte hvert minutt med mine søsken med fruer, deres nydelige barn som jeg er heldig å være tante til. Og mine gode foreldre selvfølgelig. Dette gleder jeg meg veldig til. Og barna er jo veldig spente på om nissen kommer! Vi blir 16 stk med store og små i morgen kveld, og alderen på dem små er ganske lik, så de leker veldig greit sammen :-) Legger ved årets julekort som vi har sendt til venner og familie i år :-) Ble veldig fornøyd, siden disse to holdt et høyt aktivitetsnivå når bildet skulle taes.-)


God jul og godt nytt år! Og Tusen takk for alle fine kommentarer:-)

2 kommentarer:

  1. For et nydelig julekort!! Ha en super julefeiring imorgen!! :-) Klem

    SvarSlett
  2. Saa soete smaa!!

    Haaper dere nyter juledagene:)

    SvarSlett