Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 30. januar 2011

Dress til en liten prins.




Fetteren min ble pappa i forrige uke igjen til en liten gutt. Så da ble denne dressen til som barselgave. Den er i str 62 (så smått!) men ser jo at denne lille tassen vil få god plass i den. Mønster er delvis fra meedom, var egentlig hette på den.. men jeg liker ikke hette på så små klær... sikkert bare meg som er litt snål der, men det har noe med at man hele tiden da må la babyen ha hetten på seg, med hensyn til nakken. Dressen er i mørk sjokolade brun fleece, med lys babyblå ribb på ermer og ben og lyseblå fleece på kronen. (ser hvit ut på bildet)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar