Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 31. januar 2011

Pirates of the caribbean?

Genser str 92.
Detalj-bilde av tvillingsøm rundt halsen

Denne genseren ble til idag. Hadde helt glemt at jeg hadde dette pirat-stoffet! (betyr det at jeg har alt for mye stoff?....veel føles som jeg aldri får nok altså ;-) Jeg trenger å sy andre ting enn bare bestillinger... idag hadde jeg ikke tid til å begynne på en ny bestilling, men rakk å sy denne i mellom husarbeidet som måtte gjøres. Huset bærer preg av at vi var på langrennstur på lørdag og en slalom/ake - tur igår. Valgte stripete på ermer og rygg, siden piraten på magen også har stripete genser på seg. interlock fra Cetho på ermer og halsutringing. Ble fornøyd. Men skulle brukt coverproèn nede på kanten, men jeg orket ikke å dra den frem :-( Var litt i tvil om jeg skulle beholde den eller legge den ut på epla, men den lille sjarmøren min klarte jo å få en flekk på den når han skulle prøve den, så da ble den jo hans ;-)

1 kommentar: