Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 3. februar 2011

Award


Hurra jeg er så heldig å fått Award av http://mo9cadesign.blogspot.com/ Monica! Tusen takk, så gøy!
Følgende spørsmål skal besvares: Ta opp nærmeste bok, slå opp på s 18 og linje 4, hva står det der ? :Emmas tann forteller at nå er det et stort..... (M sin bok "Emma hos tannlegen")
Hva så du sist på tv: Dr Phil
Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå: Dr. Phil programmet på tv
Når var du sist ute, og hva gjorde du da? : Gikk ut av bilen etter endt time hos fysioterapeut.
Hva har du på deg nå? : Lang cardigan, bomullsgenser inni og en tights/strømpebukse ;-)
Hvilken film så du sist og hva het den? : Salt med Angelina Jolie
Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet? : Oh Yes! Hater kulden er i Norge, skulle gjerne bodd en plass hvor det var sommer året rundt... meen kunne nok ikke flyttet fra familie og venner, de betyr ALT for meg :-)
Awarden skal nå videre til 7 stykker, så da gir jeg den til disse 7 flotte Hærlige damene:
LITEFRØ
SIV-TONE
Monas hobbyblogg
Mias interiør
Annemone
MissIris
Tiljamiid
Lykke til damer :-)
Klem:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar