Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 7. februar 2011

Shorts.....!!




Du som leser overskriften tror vell det har klikket for Manias nå??? ikke langt ifra ihvertfall.... åhhh som jeg lengter etter sommer!! kjenne gress mot bar hud... barnelatter( jo barna mine ler når de er ute å aker også altså), is... masse is... sjølukten, motordur, ut i skjæra å fange krabber og rett og slett bare NYTE...... vi har vanvittig lyst til å ut å reise snart til et varmere land... men vet ikke helt hvor vi vil..Noen som har tips? Kriteriene våre er : barnevennlig, varmt og shopping! (shoppingen er vell helst meg ...hi hi)




Ihvertfall har jeg sydd Bermuda- shorts til Nich idag... den ble så kul på, den rekker han rett under knæra( litt sånn surfer lengde) og guttungen har løpt rundt i shorts etter barnehagen i hele kveld:) hi hi håper pappaen tok hintet:-) Men guttungen ville ikke være med på noe bilde, det hadde han ikke tid til... han har lekt en god stund oppi badekaret ikveld...UTEN vann! ha ha ha enda et nytt hint til pappaen ;-)




Tusen hjertlig takk for alle fine kommentarer og velkommen til nye følgere:-)

2 kommentarer:

  1. Hehe, shortsen var kjempefin! Har laga blogginnlegg om kåpa ikveld! :-) Klem

    SvarSlett
  2. Takk Mia:-)Takk for at du har laget innlegg, jeg merker det veldig her , fått noen nye følgere og mange fine kommentarer :-) Glad du er glad i kåpen:-) Klem

    SvarSlett