Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

fredag 21. januar 2011

Brodering igjen











Jeg fikk brodert litt igjen igår.. det ble et håndklehull til snuppa og en snøkrystall til å enten henge på et juletre eller trollhassel hvis man har det. Det er til mamma. Ønsker du å brodere slike ting? Da anbefaler jeg deg http://www.smartneedle.com/ søker da på "in the hoop". Snøkrystallen husker jeg ikke hva nettstedet het hvor jeg kjøpte den..men den ligger under "freestanding". Legger ved 2 bilder til av frittstående broderier som jeg broderte for en stund siden, disse henger på trollhassel i stuen..synes ikke de er så julete så da bare lar jeg de henge :-) Hjerte og en annen snøkrystall.

4 kommentarer:

  1. Så fine ting, likte spesielt godt hjertet ♥
    Hvordan får du de til? Jeg har ikke peiling på søm i det hele tatt, hehe. *♥*

    SvarSlett
  2. Tittet tilfeldigvis innom bloggen din.
    Utrolig mye fint du lager.
    Liker spesielt de luene og kjolene du har sydd.
    Legger meg til som følger og gleder meg masse til å følge deg videre.
    Ha en fortsatt strålende dag:)

    SvarSlett