Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

tirsdag 18. januar 2011

Lommebok ballerinasko


Da har jeg brodert igjen, og denne var tidskrevende. Hele lommeboken er laget på broderimaskinen min, til og med glidlåsen er montert på den! Veldig gøy! Men det står at det tar ca 54 min å brodere.... veel jeg brukte vell 4 timer på denne! Men men øvelse gjør mester....heldigvis! Den mangler nå en cabinkrok slik at den kan festes på sekk eller i hempen på buksen til snuppa... og trenger jeg og si at den var midt i blinken for en skikkelig råååsa jente? :-) Anbefaler alle som har broderimaskin til å sjekke ut broderier som ligger under "in the hoop" eller "freestanding" det er vanvittig gøy! Ha en fortsatt fin dag til deg som leser bloggen min, håper jeg kan være til inspirasjon for Deg! Og tusen takk for fine kommentarer:-)
Klem

1 kommentar: