Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

lørdag 6. mars 2010

voksipose ogg hjelmlue til min lille mann:-)







Da ble det en voksipose som vi kan ha i pulken, har egentlig ikke tid til å sy til mine egne nå pga bestillinger. Men må av og til må jeg gjøre som jeg vil hvis ikke blir det ikke noe gøy hobby lengre:-) Har ikke fått sydd hull til selene, men det skal gjøres før den skal brukes. Det kule stoffet kommer fra en stoffbutikk i grimstad som drives av et eldre ektepar, stoffet er nytt, men sikkert kjempegammelt:-) I denne butikken kan man få seg en lang prat med spesielt mannen, han har alltid en god historie fra gamledager:-) Koselig å stikke innom denne butikken synes jeg, han kjente tilogmed min bestefar,(som nå er død da) Gøyalt å treffe på slike koselige folk synes jeg:-) Over til syingen; det ble også en matchende hjelmlue, med en liten brem:-) Nich var kjempefin med luen og oppi posen(i 2 sekunder) så bamsen måtte trå til igjen. Mønster på posen er fra www.babyverden.no og luen er gynther i str 2 år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar