Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 18. mars 2010

Lille My på vandring...




Denne spencer kjolen er redesign. Har klippet ut forstykke og bakstykke av lårene på en ganske ny bukse(som var slitt hull en annen plass) , aplikerte på Lille My da jeg synes hun er en helt fantastisk eventyr figur:-) en stor foran og en liten bak på ryggen. Mønster er fra Gynther, i str 2 år! Denne kjolen var beregnet på min niese i stavanger siden det er pappaen hennes som har gitt meg en del dongribukser, men idag på morran så jeg at den ble alt for stor for henne, så jeg skal sy en helt identisk i mindre str:-) Har brukt synlig overlock på sømmen for å gi den en tøft utrykk, siden Lille My er en tøffing:-))

3 kommentarer:

  1. Hei!!

    Er denne solgt? Hvilken størrelse er den?

    Klem:o)

    SvarSlett
  2. Denne var skikkelig tøff! Og ser myk og behagelig ut å gå med :-) -det er gøy med redesign!

    SvarSlett
  3. Hei Linda :-) Nei den er ikke solgt, men Mariell har tatt den, men kan sy flere vett du:-) Denne er i str 2 år! og den rekker Mariell til knæra, og selene passer helt perfekt, så den kan umulig være str 2 år sammenlignet med dagens klær som selges i 2 år. Bare si ifra hvis jeg skal sy en slik:-)

    SvarSlett