Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 1. mars 2012

Natalie og kameraproblemer

Mye har blitt sydd i det siste, men selvfølgelig så vil IKKE kamera og pc samarbeide:-(( skjønner inne hva som er galt?? Kobler til kamera til pc'en, men ingenting skjer... Har prøvd å søke etter bildene også, men får ikke lastet de inn:-( får gi den en ny sjangse til kvelden tenker jeg. Nå blogger jeg fra iPaden, og det går jo helt fint, men har noen bilder på kameraet med ting jeg har sydd. Så over til Natalie:-) hun er jo selvfølgelig en nydelig lita prinsesse som elsker oppmerksomhet, hun vil helst være våken gjennom dagen for å ikke gå glipp av noe :-) og heldigvis sover hun godt om natten;-) tror jeg ammer henne 1-2 ganger om natten( les: legger henne til puppen første gangen hun våknet og så ligger hun ved matfatet frem til vi må opp om morgenen:-) godt for både mor og barn! Og ja det er stritt å være trebarnsmor, men mye kos også :-) bilde jeg legger ved er av Natalie idag. Bodyen sydde jeg i forgårs, str 62. Mønsteret er fra Heilt spesiell. Buksen er fra Cubus . Når storebror på 3 år fikk se bodyen sa han : ehhh? Den passer ikke meg! Jeg må ha en stor en;-)) så nå har jeg lovet han en matchende overdel, han sjal slippe de rosa stripene på ermene da:-) husvogn stoffet tror jeg er fra Cetho , rød interlock også derfra og stripene tror jeg er Jersey fra S&S ( correct me if I'm wrong) ha en fortsatt fin dag. Ps kommer etterhvert et innlegg med noen helt nydelige dresser jeg har tegnet mønster og sydd:-) noen også for salg!

1 kommentar: