Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 19. mars 2012

Bestilling fra "over there"

Jeg fikk en hyggelig mail av en dame fra USA, hun hadde sett bloggen min, og lurte på om jeg kunne sy en ammekjole til henne. Klart jeg kunne :-)) Så kjekt å få mail så langveis fra, tenk at en "manias" kjole skal helt ned dit..... Kjente på at jeg syntes det var skummelt og samtidig veldig gøy :-)
Kjolen er i brun chenille fra S&S og har offwhite hjerter og offwhite ribb.


Ammeåpningen, jeg er blitt kjempeglad i mine to kjoler. Jeg er ikke voldsomt glad i blotte meg helt når jeg ammer, misforstå meg rett. Barnet må selvfølgelig ha mat når det er sulten, men synes det er greit å ikke vise hele stasen ;-) Derfor er jeg veldig glad i dette mønsteret som jeg har konstruert, man skjuler en del, samtidig som det er enkelt¨å få puppen ut.

3 kommentarer:

  1. Veldig flott! Du har virkelig dreisen på disse!sydag må vi ha ja! Ses vi på middag i morgen

    SvarSlett
  2. Gratulerer Sølvi! så moro :)

    SvarSlett
  3. Genialt! Den er kjempefin! Du e go! :-) Ha en strålende uke! KLEM

    SvarSlett