Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

tirsdag 30. august 2011

Ny jogge dress til "guttevalpen"

Mon tro om det er dette beinet hunden går å snuser etter.....på baken til lillemann :-)


Bak på genseren



Hunden har "flapseøre", men kommer dårlig frem på dette bildet




Spesielle lommer...har vridd hjernen godt idag...har nemmlig sydd slike lommer før på en kåpe til snuppa (inspirert av en pompdelux-kåpe) og idag kunne jeg ikke huske hvordan jeg gjorde det. Fant kåpen i UFO(uferdigeobjekter)haugen min, og da gikk lyset opp. Disse lommene er superkjekke for små gutter :-)










Siden Nichlas er så glad i hunder, og vi aldri kommer til å få hund, bestemte jeg meg idag for at han trengte ny joggedress til bruk i barnehagen og at det hadde vært stilig med hund på. Jeg prøver intensivt å minke på stofflageret mitt.... men syntes at det går liksom aldri tomt?? mulig det har noe med at det stadig kommer nye stoffer i hus?? Nå har jeg ihvertfall fått minket litt på chenillen, både i turkis og sort. Dette er farger som jeg synes er veldig anvendelige for min aktive gutt. Jeg skulle helst ha sett at han gikk kun i lysegrått, brunt og lys blått....men det er lite praktisk. Og idag synes jeg faktisk at jeg har vært mer kreativ enn jeg pleier;-) Og gjett om det var en kjempeglad gutt som hadde fått seg nye klær idag. Det varmer mammahjertet( siden guttebassen helst ikke vil ha noe med mamma å gjøre for tiden, ingen over under ved siden av idolet pappa altså;-) Men godt å se at far&sønn forholdet er så godt, og kansje overgangen til å få en lillesøster også er litt lettere da for ham.


Mønster: usikker,mulig modifisert meedom(disse mønsterene MÅ jeg alltid modifisere!)

Stoff: S&S og Stof2000

Str: 98/104


Ha en fortsatt fin kveld... håper jeg får lagt ut noe fra marknaden i morgen...men finner ikke kabelen til det andre kameraet :-(

2 kommentarer:

  1. Såå fin den ble!! :-) Du er flink! Så gøy at det gikk så bra på marknaden! :-) Ha en fin helg, håper formen er bedre, kynnere er IKKE gøy! KLEM

    SvarSlett
  2. Så fin joggedress!! For en heldig gutt! :)Sokkene dine er ferdig forresten, bare vottene igjen :)Ha en fin dag :) Klem

    SvarSlett