Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

mandag 5. september 2011

2 Heilt Spesielle bodyer







Har bestilt mønster på body fra bloggen "Heilt Spesiell", så idag har jeg sydd 2 stk. Må bare si at jeg er superfornøyd med mønsteret, og det tilfredstilte alle krav. Hvis ikke du har vært innom bloggen hennes før anbefaler jeg deg å gjøre det. De to jeg har laget idag, er en i str 56, med rosa apekatter og en i str 92 med ringer. Jersey fra S&S og interlock fra cetho

1 kommentar:

  1. Har sikla litt på det mønsteret jeg også, men har ingen småtroll å sy til akkurat nå. Bodyene dine var jo knallfine da :)

    Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!

    SvarSlett