Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

fredag 1. april 2011

Litt søm og litt hekling

Kjole til meg selv..åhh som jeg liker denne kjolen/tunikaen til meg selv. Den er i lys grå isoli og hvit isoli. Har tatt utgangspkt i Onion 2035, men har lagt til hette og snøring i livet. Kjolen bærer preg av at den er allerede tatt i bruk, litt skrukker her og der. Men skulle jeg få blogget den måtte jeg gjøre det nå. Alt av materiel er fra S&S. str 38
Kjole på bestilling til en dame i bergen, har tidligere sydd en nesten lik kjole til datteren hennes. Denne er i koksfarget fleece, med lys rosa økologisk ribb. Litt engelsk blonde i hjertene, og blonde på volangekanten nederst. Str 36/38. håper hun blir fornøyd!

Ny veske til meg selv:-) Ingen tvil om hvilket yrke jeg har:-) Og det er jeg stolt av å være, nemlig Sykepleier! Jeg har tatt alle bokstavene i sykepleier og brodert småord rundt forbi på vesken som har med å være sykepleier, det finnes jeg egentlig enda flere ord, men følte det hadde blitt rotete med flere ord. Har pyntet med røde filthjerter og en vintage roseknapp. Inni vesken er det 2 lommer, og en hempe til nøkkelsknippe. Reimen på vesken er såpass lang og bred at jeg bruker den på skrå,så den henger ned på andre siden. Faktisk mere behaglig å gå med enn vanlig veske,som stadig faller ned fra skulderen. Stoffene er fra IKEA og Jysk.

Cupcakes- disse har jeg heklet på nattevakt. En rosa til snuppa og en blå til prinsen min.....selvfølgelig trodde jo prinsen at den var ekte så han holdt på å ta en bit av den i dag på morran!! men fikk avverget det, så "kirsebæret" henger fortsatt på:-) Må bare meddele at hekling er kjempegøy, og enkelt! Så til påske blir det hekla egg, i duse pastellfarger, skal se om ikke jeg kan få lagt de inn når jeg er ferdig.
Tusen hjertlig takk for at nettopp DU titter innom bloggen min, og VELKOMMEN til nye følgere :-)) Ha en fortsatt fin fredagskveld! Klem

1 kommentar:

  1. Så mye stilig du har laget, du er jammen effektiv!! Så bra du er fornøyd med premien da! :-) Trenger adressen din, så jeg kan sende en mail til Boligpluss! :-) Boken kan allerede nå forhånsdbestilles hos meg om du vil, så får du den i midten av april, når jeg får den inn! :-) Ha en super dag! KLEM

    SvarSlett