Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 17. april 2011

Wii...:-)) Meg og coverpro er så godt som bestevenner nå:-)


Å herlig sier jeg bare!! I går kveld tenkte jeg at jeg bare var nødt til å få til coverproen og kantbåndsapparatet... for den koster jo noen tusen...litt for galt å bare la den stå til pynt, i tilegg tenkte jeg at kanting av klær er mye finere med cover pro enn med overlock eller vanlig symaskin, det ser mer proft ut rett og slett:-) Og timene ble mange og lange, men det var det verdt! Jeg er faktisk blitt SÅÅ glad i den at jeg nesten kan kalle oss kjærester (!!!), hi hi hi... Så det første jeg gjorde idag på morran var å ringe Litefrø og forteller om mitt nye forhold :-) Og hun kom til meg i ettermiddag og vi har fått stilt inn maskinen hennes og hun er også veeeldig fornøyd:-) Endelig kunne jeg lære henne noe, siden hun var så snill og lærte meg broderimaskinen min. Som takk for hjelpa fikk jeg lov å klippe en t-skjorte til min guttebasse, og så klippet jeg ut en til til hennes guttebasse, de er nesten jevngamle (2 mnd forskjell), og de leker kanonbra sammen:-) Det vi glemte bort var lengden på t-skjortene var at når man kanter trenger man jo ikke å regne med til å falle, så gutta fikk tunika lengde på t-skjortene:-)) ha ha ha:-) Men skal nok få klippet den til riktig lengde og kantet på en ny kant, for det går jo som en DRØM nå!

Truck stoffet er fra Sydilla og interlocken som er brukt er fra Cetho


Ha en fortsatt fin søndagskveld

Klem

4 kommentarer:

  1. Se det ja! Det var gutta sine det:) hehe.. Frøet ville IKKE ta den av i kveld, han skulle SOVE med den;)

    SvarSlett
  2. haha e må le :) moro å lese at du e så entusiastisk :) kan nesten høre dæ hehe

    du e kjempeflink Sølvi:)
    klem mona

    SvarSlett
  3. Så gøy da!! :-) Kjempefine t-skjorter! Ha en koselig påske der oppe!! KLEM

    SvarSlett
  4. Herlighet!!
    De ser jo superproffe ut!

    Jeg synes du har en kjempefin blogg og at du fortjener en Award. Det ligger en og venter på deg i bloggen min :)

    SvarSlett