Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

søndag 1. november 2009

Ny kjole til M.




Jeg er så glad for at jeg har funnet min ho

bby med stor H. Men at å sy skulle ødelegge nattesøvnen min hadde jeg ikke trodd:-) De tre siste nettene har jeg ikke fått sove før klokken har nærmet seg tre på natten........... pga at jeg har ligget å tenkt på DENNE kjolen som jeg nå endelig har fått sydd. DEn har kvernet oppe i hodet mitt hele tiden. Så nå håper jeg har jeg får sove til kvelden.... bare ikke jeg får en ny ide om et prosjekt, men jeg er glad for at fantasien min er på topp for tiden, for jeg har ingen problemer med å finne ut av hva jeg skal bruke alle stoffene mine til:-)))))) Fikk forresten 1 1/2 søppelsekk igjen med avlagte klær av min svigerinne igjen idag, herlig!!!! Masse å sy av:-) Tusen takk Therese:-) Over til kjolen: Mønster er fra Meedom str 5år, fleece fra stoff og stil( mannen har bestilt lue av dette stoffet:-) blonde fra Quilten. Ikke lett å få prinsessen min til å stå slik at man får se hele kjolen(noen som elsker å posere:-). Men det er blonde rundt hele hetten, og rundt hele midjen, og kanten nede er blonde:-) Ribben på ermene er brettet inn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar