Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

tirsdag 3. november 2009

Har nå fått bestilt navnlapper til å merke klærne jeg syr, har også bestilt 3 nye bøker om å sy barneklær(yeah!!!) Så nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente. Igår sydde jeg joggedress til prinsesse M, men hun skulle absolutt ha den på seg i barnehagen idag, så nå er den skitten... bilde kommer senere. Tenkte å lage litt smekker til lillemann idag, MED armer!! Den gutten kan jammen grise:-)) så da blir det smekker med armer. Kom forresten over et nydelig stoff idag, som jeg tenkte kunne bli til jakke til M, rosa prinsesse stoff. Betalte 20,- for det... nærmere 2 meter:-)) Var en rest:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar