Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

fredag 26. oktober 2012

Fleece dresser til ekte prinsesser

Disse sydde jeg i sommer en gang. Jeg kikker nå igjennom bilder av ting jeg har sydd og ikke blogget. Og jammen er det en del. Disse settene har jeg sydd i fleece, med aplikerte kroner på. Det ene settet i brunt og rosa har jeg også sydd i en større størrelse(ca 4 år) fikk melding igår at den nye eieren var så fornøyd, så den bestemte frøkna sov faktisk med buksen! Ha ha ha herlig!:-) settene på bilde er ca 6 mnd til 1 år. Det grå og rosa og det blå og grå er til salgs for 500,-pr sett! ha en fin fredag! Klem

1 kommentar:

  1. Såå mye fint du lager!! Gleder meg til å bestille litt av deg etterhvert som snuppa vokser til, kommer nok en bestilling på nyåret ;-) Ha en fin helg! KLEM

    SvarSlett