Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

lørdag 7. august 2010

Idag har jeg malt gitt..


Eldstejenta skal få nytt soverom, så vi holder på å lage det, mannen har sprøyta det idag mens jeg har malt et bilde hun skal ha der inne. Vi ble enige om at Bambi faktisk hadde vært fint. Så da var jeg avgårde idag og kjøpte lerret og maling. Skal komme noen fugler eller sommerfugler også etterhvert, men det tar sinnsykt lang tid å male( ihvertfall for meg som ikke kan dette i det hele tatt!) Håper snuppa blir fornøyd når hun ser det i morgen tidlig:-)

2 kommentarer:

  1. hvem har sagt at du ikke kan i det heletatt??? Herremin så flott bilde!!

    SvarSlett
  2. Ikke kan dette i det hele tatt?? Hvis du har malt det der på frihånd, så kan du det og!! :-) Nå skal e prøve å få lagt meg til som følger her!:-) Klem

    SvarSlett