Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

torsdag 26. august 2010

Bæreslynge




Ikveld sydde jeg en bæreslynge til oss. I sommer prøvde jeg en bæreslynge i en barnebutikk, og jeg kjente da at det er virkelig behagelig å gå med! Jeg får fort betennelse i armer og skuldre, og bære på den tunge gutten min kan være til tider terror for meg. ( det har faktisk skjedd at jeg mistet han, for armen sviktet da jeg bar han på hoften:-( men alt gikk fint med han, han stod på beina når han landet. Det jeg synes er greit med bæreslynge er at man får ikke belastning på skuldre og man merker nesten ikke at man bærer et tungt barn, og man kan bære de store på ryggen og på hoften. Slynga er allerede prøvd, og den passet perfekt:-) ANNBEFALES:--)) Ringene er i aluminium og de bestilte jeg på www.slingrings.com og her var det mye billigere enn i Norge og i tilegg god og kjapp service(tok kansje en uke)Sydde i tilegg en pose med snøring til å oppbevare slynga i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar