Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

lørdag 27. februar 2010

Smekker til JoneGutten:-)


Mammaen til Jone er en god venninne av meg og hun bestilte akuratt 2 ullkjoler av meg , en til henne og en til hennes datter. Disse er ferdig sydd og levert, men jammen klarte jeg ikke å glemme å ta bilde av de;-P (surrehue??) Men bilder kommer av de etterhvert:-) Jeg synes at lille Jone trengte smekker her en dag siden han "spytter" slik som min sønn gjorde på samme alder:-))) hi hi Så disse er en gave til Jone fra meg. Har også prøvd Tekstiltrykk for 1 gang i dag og det var jo knallgøy:-) Så nå skal jeg leter etter sjablonger fra min tid som "Scrapper" og prøve masse tekstiltrykk:-)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar