Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

onsdag 3. februar 2010

Skipose med bærehåndtak


Til torsdag er det skidag i barnehagen og da skal snuppa mi ha ski med seg, og da jeg fant mønster på denne hos Unepune, var lykken stor:-) Tusen takk:-) Har brukt strikksnor i toppen med snor stopper, og stoffet er en gardin fra Kid. Gleder meg til å se hva snuppa synes om den:-)

3 kommentarer:

  1. Den blei kjempefin! Jeg må også sy en til i kveld, for var ei bursdagsjente som ønska seg sånn i morgen =)

    SvarSlett
  2. Ja dette var virkelig en god ide:-) Tusen takk igjen, skal prøve meg på de andre du har også, men døgnet har bare 24 t ;-) sier ifra når jeg får testet de andre.-)

    SvarSlett
  3. Så ytrolig artig at vi er naboer, da! Hadde aldri trodd at noen ville kjenne igjen huset sitt fra en av bildene mine, veldig artig.

    Koselig at du liker bloggen mon og vil være med på konkurranse.

    Ha en fin helg!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett