Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

onsdag 3. februar 2010

BUFF!

For de som ikke vet hva en buff er er det en hals, en lue, et skaut, et pannebånd, kun fantasien som stopper man:-) Dette var ikke min ide, men min mann sin, da han skule ut å skuffe snø ikveld brukte han jentungen sine, og jeg synes det var litt snålt at han brukte 1 som hadde rosa hjerter på og et som det var eventyr mønster på:-) så da fikk jeg ide om å sy disse til ham:-) Så da har dere andre damer der ute i bloggeverden en ide å sy til mannen( for jeg ser at vi syr veldig lite til våre bedre halvdeler:-))) Det i midten er mindre så det tenkte jeg at lillegutt skulle ha:-) Mønster er rett og slett bare målt etter en annen buff vi hadde liggende:-) Stoff fra Stoff og stil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar