Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

onsdag 24. februar 2010

Lite syplass?? det har jeg...


Jeg har fryktlig liten plass å sy på, så her har jeg måtte være veldig kreativ for å holde orden. Nå har jeg brukt denne uken på å sortere stoffene og malt denne tallerken hyllen. Den kjøpte jeg hos samme brukthandler som den andre sydingsen jeg har vist i tidl innlegg:-) Der er plass til flere bøker bakover, men jeg har satt de bøkene jeg bruker mest fremst. På hyllen under har jeg limt på voksduk på hermetikkbokser, en til skrivesaker, knapper,sakser, osv osv.. har merket de. I tilegg kan dere skimte til høyre en bladholder som jeg har sybladene mine i. Og nå som jeg fikk bedre plass, så fikk jeg nesten en skuff ledig i et kurvstativ jeg har på gulvet, noe mannen likte dårlig(han var redd jeg skulle gå avgårde å kjøpe stoff for å fylle opp den tomme plassen:-))) Hvem vet? kansje kansje ikke...:-) Hi hi

2 kommentarer:

  1. Så ryddig da! Masse bøker du har forresten!!!!

    SvarSlett
  2. du er kjempeflink og kreativ sølvi! Likte "bokhylla" di :)

    SvarSlett