Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

tirsdag 31. mai 2011

Hei alle sammen!

Strandsekk til jenta mi. Bilde tatt bak. Sekken er foret med voksduk(og pga dårllig planlegging så endte apekattene feil vei bak)


Strandsekk sett forfra. Grunnen til valg av voksduk inni, var at jeg tenkte at man kan ha våt badetøy i den.



2 brødkurver. Foret med voksduk.




Da har jeg endelig fått surret meg til å blogge litt igjen... huff det er jammen blitt 4 uker siden sist...håper virkelig at det ikke skjer igjen.. men sy ånden og energien min har vært helt borte den siste tiden. Jeg har kun konsentrert meg om å kunne klare å dra meg på jobb. Men nå tror jeg at jeg er back in business igjen. Energien begynner å stige samtidig som det blir lettere vær ute.


Først ut er strandsekk til snuppa, med apestoff og voksduk fra s&s. Maljene er fra Biltema( kjempebillig!) og i tilegg følger det tang med til å montere maljene, så slipper man å bruke hammer.Mønster på sekken er eget. Ikke noe hokus pokus


Nest ut er nye brødkurver til heimen. jeg har hatt noen tidligere i vanlig bomullstoff. Men siden vi er veldig glad i hvitløksbaguetter så sier det seg kansje selv at disse ikke akuratt er veldig innbydende etter noen gangers bruk? Derfor har jeg foret de med voksduk som lett lar seg tørke av. mønster etter( tegnet etter en asjett)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar