Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

fredag 16. juli 2010

Endelig litt blogging igjen




Det blir lite tid til blogging for tiden, jeg jobber en del nå og vi har en liten gutt som har fått 4 jeksler ( og for dem som har små barn vet kansje at det kan by på litt utfordringer og hvordan gutter er når de er syke;-))) hi hi og i tillegg har eldstejenta hatt vannkopper( har egentlig forløpt seg problemfritt, men noe er der hele tiden alikavel:-P Jeg har sydd en del, så jeg henger litt etter med å få blogget alt, men når jeg en dag får tid så skal jeg gjøre det:-) Jeg har idag sydd meg en tunika i velour ( sola på sørlandet glimter jo selvfølgelig med sitt fravær!!) Jeg har tatt utgangspunkt i et easy-mønster fra S&S, men har laget lommer og hette også på den. Og må si jeg ble veldig fornøyd med resultatet:-) ( det er vell lov til å si det en gang i blandt????) Velouren er grå, og rosa stretch ribb og 2 ulike blonder fra S&S. Str 36!! (det er lenge siden jeg kom inn i det gitt, men nå synes jeg at mønsterene til S&S er litt store i str, hmmm.. men jeg kan leve godt på den da( heller la meg lure...tihi hi hi:-)




Håper selvfølgelig at alle dere andre der ute i bloggverden har en strålende sommer og masse fint vær! Og at sola snart også kommer til sørlandet og blir her:-)

3 kommentarer: