Hei! Velkommen til min blogg!

Ser du noe du liker/ønsker? Ta gjerne kontakt på solvi.normann@hotmail.com eller sjekk ut min epla- butikk via linken øverst på venstre side.

lørdag 12. juni 2010

Undertøy







ja selvfølgelig er det undertøy til de små jeg blogger... huff åssen hadde det tatt seg ut hvis det hadde vært til min mann og meg?? he he he:-) Har en anelse om at de som titter på bloggen min hadde synes jeg var passelig snål da;-) Øverste er til snuppa mi( som jeg håper blir glad når hun våkner i morgen tidlig), synes stoffet var i noen nydlige retro blomster. Truse og trøye. Og nedeste med grønne elefanter er min yngste sønn, som poserer velvillig:-) Boxershorts og trøye. Og etter jeg har sydd disse settene har jeg bare lyst å skrike ut høyt og tydelig: Jeg ønsker meg en Cover Pro fra Janome! Hvorfor?? Fordi kanting er en dritt jobb med vanlig symaskin og overlock!! :-)) Jeg har snart bursdag så da vet jeg hva jeg ønsker meg( i tilegg ønsker jeg meg nytt syrom;-)
Mønster: Stoff og stil
Stoff: Stoff og stil
Str: 2år og 6 år

4 kommentarer:

  1. Hi, hi ja det hadde vært et bra innleg med live bilder av den og mannen i nytt hjemmesydd undertøy!!

    Stilige sett du har laget til barna dine da:)

    SvarSlett
  2. Hi hi:-) tror både mannen min og jeg er for sjenerte til det gitt;-) i tilegg tror jeg at jeg heller foretrekker å kjøpe undertøyet våres:-)

    SvarSlett
  3. Ja, det hadde nok vekkt oppsikt med dere to i nytt hjemmesydd undertøy. hehe.

    Hvordan har det gått med deg på bacheloroppgaven?

    SvarSlett
  4. Heisann du. hvordan gjorde du det med strikk i livet på underbuksen???

    SvarSlett